30 april 2011

Det är inte varje dag man skriver här inte. Mycket har hänt, som endast kan leda till det bästa nu. För att få vara lite egoistisk så var det dags att jag börja tänka lite på mig själv och det ledde till både det ena och andra. Något jag aldrig kommer glömma är hur bra min familj är, rent ut sagt är jag så jävla lycklig att jag har dom. Älskar er allihopa!! 
 Igår var det ett sista förväl av farfar då det var begravning. Det var verkligen hur fint som helst. ♥

Kvällen kommer spenderas med ett eller två glas vitt med Malin. Inga större ansträngningar blir det. Är fortfarande ganska krasslig. Halsont och förkyld har varit vardagsmat dom senaste veckorna. Pollenallergin är värre än någonsin också. Men här ska det inte klagas. Är återigen så sjukt nöjd med alla människor jag har omkring mig, ni är underbara!!

Ett minne som snappade upp en dag som denna är att det var ett år sen han sov här för första gången. Speciella saker glömmer man inte, inte jag i varjefall...






Bilder från förra helgens utekväll!


Kommentarer
Postat av: Amandha

back on track, det gillas! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback