Hola hola!

Vet inte om det riktigt är min grej att blogga, med tanke på dom få uppdateringarna jag lyckas med. Känner inte riktigt för att ta bort den heller. Utan ibland är det kul att printa ner några rader utan någon som helst mening.
Ser fortfarande på statistiken att folk har tålamod att besöka denna kassa ouppdaterade blogg. Måste vara lika kul varje gång va?

Det har varit en lugn midsommarhelg, precis vad jag behövde. Jag menar, man blir ju helt slut av att jobba två dagar på en vecka. ;) Men det är faktiskt sant, har man inte jobbat på två månader och inte sätt något hopp om jobb så tar det på krafterna att börja jobba kväll med ett mycket slitsamt jobb. Man tager vad man haver, ett tag iallafall. Ska det bli någon Thailandsresa i februari krävs det pengar, och det växer inte på träd.
Imorgon är det på't igen. Nu får jag känna på hur det känns att jobba eftermiddag. 15.57-23.59. Yeey, underbar tid fem dagar i veckan. Men ni hör ju, money money money!

Nu ska jag slå på en film och sen slockna som en stock och ladda krutet till en nya vecka.
Och just det, på fredag är det kryssningsdags så klirrar bara in fyra jobbdagar av fem.
Godnatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback